Terrorister

Läste idag i en dagstidning att de rekryteras ung män till terrorverksamhet. Flera pojkar med svenska pass har hittats döda. Här i mitt område bor de många unga pojkar som kommer huvudsakligen från Somalia,dom kan inte vara så gamla och dom bor ensamma. I min trappuppgång t.e.x bor en ung kille, han är alltid glad o trevlig o pratar så gott han kan på svenska,undrar hur man mår o.s.v. Nu har de varit en period med många"mystiska" personer här, män med skägg och typiska " taliban " kläder, dom är nog inte härifrån stan för jag har inte sett dom förrut. Dom kommer flera stycken, och de konstiga är att dom har alltid med sej dom här unga killarna och går iväg, vart vet jag ej men förmodligen till en moske´som vi har här. Även min grannkille gick iväg med dom här herrarna och då hälsade han inte ens på mej. Jag förstår att de är lätta offer dessa killar för dom här människorna, för dom är ju väldigt utlämnade och då kanske lätta att rekrytera. Hur kan nån stoppa dessa män, ingen va jag förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0