Oj då

Här var de inte så tätt mellan inläggen. Har väl inte haft nån inspiration att skriva helt enkelt. Ja nu är de snart dags för skolavslutningar igen, detta år har jag ingen student,tack o lov. De är ju lite planering som ska göras inför studenten, och inte är de så billigt heller. Men var i helvete är sommaren, den kom med värme o sol, men sen blev de som vanligt igen. Regn o kyla. Säg inte att vi åter ska få en regnsommar efter den här vintern som vi hade,för då jävlar tror jag att jag emigrerar till nåt varmare land. Annars är väl allt som vanligt i här i Sverige, minst ett mord varje helg o ibland mitt i veckan, eller nåt rån,eller nåt annat elände. Tråkigt att läsa nyheter när de bara är en massa skit som hänt. Anna blev utslagen i semifinal,de var väl inte så oväntat. nog hade de väl funnits nån bättre låt att skicka, men så är ju vi svenskar, de får inte sticka ut för mycket. Så nu står vi där med skägget i brevlådan och ojar oss,,men vi har oss själva att skylla. Meen en sak kan vi ju glädja oss åt, den stora händelsen som inträffar den 19 juni,BRÖLLOPET, som vi ju till stor del betalar. Så lite glädje ska vi väl känna, eller hur. Och nu ska ju ev. Danilel bli" ers kungliga höghet", de ni är inte kattskit. Undrar om de svider i Jonas ego nu, och ångrar att han inte kunde hålla ballen i byxorna, för på lång sikt hade ju även han kunnat bli HKH,men, men så där är de när de pockar på. Nu slutar jag för den här gången,hör ni vi ses / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0