Söndag

Har varit lite krasslig att par dagar, men nu känner jag mej bättre, tack o lov.
Tror de är de värsta jag vet att inte känna mej pigg,nu är de bara en förkylning, men de räcker för att sänka mej ett par dagar, för jag är sällan sjuk. Har försökt ladda upp lite bilder, men min dator vill inte som jag vill. Måste nog investera i en ny, för den lever sitt eget liv när den vill. Har väl inte så mycket att skriva om egentligen, har inte hänt något speciellt. Men sådana här dagar då kan man vara lite nostalgisk, vilket jag har varit nu. Sitter o lyssnar på musik som jag inte spelat på länge. De kan vara lite mysigt,,,,och nu vill jag att de blir vår eller att snön försvinner åtminstone. Hörni ha de gott / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0