Bara att åka.

Idag har jag ombesiktat bilen, fick en tvåa som har åtgärdats. De var mina lampor som inte  gick igenom. Den förre ägaren hade pimpat den med väldigt starka lampor och några andra lysrör. De tyckte inte besiktningen om, de var inte tillåtet sa dom så de var bara att ta bort, så nu ser den ut som en vanlig Svenssonbil igen. Synd tyckte jag för min belysning var bra, jag både såg o syntes bra. Men regler är till för att hållas, men jag tror jag ska försöka ta tillbaka mina ljusslingor, för lite civil olydnad är bara nyttigt. Idag är de dags att jobba igen, de blir ett dygn sen är jag ledig två dagar igen, man kan fan inte ha ett bättre jobb än de jag har.Tänk om alla kunde gå till sitt jobb o känna sej som jag gör. De skulle vara alla förunnat. Ha de nu så bra ni kan / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0