Besviken

Fan,fan fan,gud var jag är arg o besviken. Tror ni inte att gubbskrutten har ändrat sej till idag när jag skulle åka ut till stugan med honom. Han var rädd att jag inte skulle klara av att sköta om tomten och allt eftersom jag är ensam, alltså inte har nån karl. Men vem fan behöver en karl, jag har väl klarat värre saker än att röja en tomt o städa,ur en stuga o hålla efter underhållet.Försökte förklara att jag har gått om hjälp så de är ingen fara. men han funderade på att sälja den istället, så han blev av med den som han sa. Jag förstår att han tvekar eftersom han har en dålig erfarenhet att hyra ut den till en ensam kvinna. den förra hyresgästen var en kvinna som var där och ställde in en del grejor, b.l.a. hade hon handlat mat o ställt i kylskåpet, de stod t.o.m kassar som var fulla med varor kvar i huset.Efter de så försvann hon och de är två år sen,tänk er maten som fanns i kylskåpet.Hon hade fått hyra den på den grunden att hon tog hand om underhållet,men dom har inte sett till henne efter att hon ställt dit en del saker. Men de är väl bara att leta vidare / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0