Skrivklåda

Känner att jag har lite skrivklåda ikväll. Måste få ur mej lite, så jag kan sova lugnt inatt. Läste att en sjuttonåring hade blivet kidnappad o förödmjukad av några jämnåriga. För att hon hade dejtat fel kille. Vad är de som hänt med våra unga?? Har dem fått en alldeles för sned bild av kärleken, de verkar som de har gått över i kontrollbehov och äganderätt. I somras blev en sextonåring mördad av en kille, som tydligen gjort de på "befallning" av sin flickvän p.g.a svartsjuka. Livet förstört för tre familjer. Men, men, så har vi Wook Kundor 107 år gammal, hon tror ialla fall på kärlek. Hon vill nämligen gifta sej för 23:e gången, de ni. Hon är visserligen redan gift med en trettiosjuårig knarkare,. Men han är på klinik i Kuala Lumpur och hon har svårt att ta sej dit. Så istället tar hon de säkra för de osäkra och vill gifta om sej med någon annan. Söt gumma eller hur.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tjohoo, äntligen hopp om livet för mig med. Kan hon så kan jag. Bara det att jag har ju inte genomgått mitt första ännu!

2009-09-17 @ 00:40:40
URL: http://tantmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0