Kärlek

Kärlek är en kompliserad känsla. De är väl sagt att kärleken består men föremålen växlar. Så har de väl varit lite i mitt liv jag har haft en del kärlekar men som sagt föremålen har växlats. Mina största kärlekar just nu är mina barn och barnbarn. Har ingen man i mitt liv och har inte haft de heller på många  år. Jag saknar inte en man , de gör jag inte, men ibland kan jag sakna tillhörigheten med någon. Inte direkt den fysiska delen , men att kanske ha en förtrogen att prata och mysa med. men jag vet inte om jag skulle klara av ett förhållande, de har jag nog levt ensam alldeles för länge för att klara av. Men de jag vill ha sagt är att dessa TV program som sänds, t.e.x Ensam mamma söker och Bonde söker fru o.s.v. är ju bara riktat till en viss målgrupp. Mammorna är ganska unga och fräscha, och definitivt inte överviktiga, sminkade som TV stjärnor ska vara. När de gäller bönderna så kommer ju inte de  lite äldre och "roliga" med. Neej dem är noga utvalda av svenska folket eller av Tv produktionen, för alla måste ju se ganska (definitionsfråga) bra ut. Vad jag eftersöker är ett program där 50+ are söker kärlek, skulle vara intressant, för de måste ju finnas en och annan som har kommit över både 50 och 60 strecket som söker kärlek. men de kanske inte skulle vara så bra TV. men jag tror nog att vi lite mognare också skulle kunna skapa en hel del intriger. För de är ju det de går ut på. Ingen kan ju påstå annat än att äkta kärlek är vackert oavsett ålder. Till er alla från mej mera kärlek/ Solan
                                                          


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland får du till det. dessutom tror jag att dessa inte visas för med ålder kommer visdom säger dem ju. Och visa människor är ju ingen utmaning och då blir det ju ingen skandaltv.

2009-09-10 @ 09:41:42
URL: http://tantmalla.blogg.se/
Postat av: millanw

Vilka fina ord:)

2009-09-10 @ 13:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0