Ikväll

har jag Ina o eva varit till Steffi o Ante och druckit  kaffe ideras lägenhet. Hade bakat en äppelkaka som jag tog med istället för flyttgröt, de hade nog inte varit så uppskattande om vi kommit med en skål gröt.  Dem har de mysigt där, allt är ju inte klart än men dem har tid på sej och fixa när dem har tid o lust. har fortfarande svårt att fatta att den tiden har kommit för henne att sätta eget bo. Fan va tiden rinner iväg. Nästa fågel som lämnar boet är väl Sebastian, han blir ju femton nästa år. Visserligen flyttar han väl inte då , men med den hastighet tiden försvinner så dröjer de väl inte så länge. Nu måste jag ropa på min kompis för jag börjar bli trött.       
                                       Och han kom direkt Natti Natti / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0