Helikopterrån

Fan va kreativa människor de finns, rån med helikopter,, va ska man säga annat än att de är inget fel på fantasin hos vissa. Bara att komma på idén, ja effektivt var de ju tydligen och lönsamt med verkar de som. Hur länge dom nu klarar sej, vilket är ganska troligt att dom gör. Vår polismakt är ju inte särskilt effektiva när de gäller rån, tycker jag mej förstå. Men de är min egen teori. Nu till ett annat sätt att bli rik på. Familjen Anka t.e.x,,nu menar jag inte Kalle med fam. utan vår polsksvenka export Anna. Måste ju tillstå att denna kvinna verkligen vet att marknadsföra sej själv. Efter första programmet i svensk T V var hon förstasidostoff på alla kvällstidningar. De mina vänner är inte dåligt, sen kan man tycka vad man vill om henne och de andra kvinnorna i serien, men den som vet att verkligen ta vara på media är ju Anna. de andra verkar ju som en fjärt i rymden jämnfört med henne. Kan inte annat än känna en liten beundran för sådana människor, som vet att marnadsföra sej själv och skita i vad andra tycker o tänker. Skulle nog finnas lite mera av den sorten tror jag. Om inte annat så skulle världen, och livet vara mycket roligare. Ha de gott så länge / Solan 
                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0