Hej på er

Kom på att jag inte har skrivet nåt på några dagar. Ja de finns väl inte så mycket att skriva om egentligen.
Får väl hitta på nåt. Jag har zappat mellan tv kanalerna i kväll ,tittat lite på sommarkrysset, och på fotbollen.
 De gick ju bra till slut, vi vann med två- ett o de var ju skönt, även om de var i grevens tid. Såg Torsten Flink på sommarkrysset, han sjöng en jättefin låt nåt med i hjärtats inre rum eller nåt liknande. viket fall som helst så såg han jättefräch och fin ut, och han har ju en jättebra sångröst.Fan man tittar på TV nu när kvällarna blir mörkare, även om de inte är så mycket att titta på. De är de gamla vanliga programmen, på 5an CSI de har ju gått i många år nu och samma sak,, nån blir mördad och dem står där o pillar med sina rör, och allt blir löst på slutet, o mördaren åker fast. Tänk om de var så enkelt i verkligheten, som de är på film. Igår tittade jag på Brokeback Moutain på ettan den var bra , har inte sett den tidigare. nån regnig dag eller kväll ska jag titta på Män som hatar kvinnor, får väl se om den levar upp till mina förväntningar. Men nu är de dags att krypa till kojs, så God natt på er alla. / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0