Fy fan

Som ett brev på posten kommer denna värk i min höft så fort de är lite höstlikt ute. Jag som gillar hösten med alla färger o klar luft. Hoppas nu att de inte börjar regna för blåser gör de ju, för då känns de ännu jävligare.
Kanske de är dags att försöka få tag på nån läkare, men de är ju inte de lättaste de heller. Då blir de väl tal om operation o skit o de är jag för harig för. Men jag tror väl att dom kommer att skylla på åldern eller att jag väger för mycket, de brukar dom ju göra för att visa sitt ointresse. När min dotter kom, till en läkare på vårdcentralen p.g.a. värk i sina leder och axlar, fick hon till svar att de berodde på åldern, och då hade hon nyligen fyllt fyrtio, va ska dom då säga om mej. Fattar inte att de fortfarande finns såna läkare, jag trodde i min enfald att vi kommit lite längre i utvecklingen här i Sverige. Hon var inte den enda som fått den domen av honom tydligen, för när hon till slut fick komma på behandling så fanns de en kvinna till som hade fått samma svar, som var i samma ålder som min dotter. Men han var från visst dansk så han sket väl i hur vi svenskar mår. Låter bittert eller hur ?
  Men så känner jag mej nu,,får nog ta en wisky lite senare så känner jag mej lite positivare kanske / Solan
               
                                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta en för mig med!

2009-09-30 @ 20:38:26
URL: http://tantmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0