Fortsätter

Det har varit mycket i media om "svenska" terrorister nu på sista tiden. De som sätter andras människors liv på spel p.g.a sin religion, fanatism e.t.c ska straffas hårt oavsett rastillhörighet. Jag tycker de är konstigt att dessa individer har fått svenskt medborgarskap. Ibland är de svårt att förstå vad invandrarverket går efter. En del är ju födda här, så de kan de ju inte göras så mycket åt. Tyvärr. Svensk eller inte spelar ingen roll, ingen har rätt att spela gud. Hur tänker dessa människor, är de bara deras tiltade tro som de ska levas efter? Dessa talibaner t.e.x lever ju för fan ett liv som defenitivt inte hör hemma i världen idag. Kvinnoförtryck är bara ett av deras filosofi, och de är ju inte bara talibanerna, utan de finns ju i många andra länder också. De jag vill komma fram till är de att jag vill inte att de ska förknippas med den svenka öppenheten och vår demokrati, som ger oss b.l.a tryckfrihet, och rösträtt m.m. Tro nu inte att jag är en renodlad rasist bara för att jag inte vill ha människor med sympatier hos våldsverkare här,sen spelar de ingen roll var dem är födda. Tycker inte de känns tryckt att ha dessa svenskar här. Är jag helt ute o cyklar eller ? / Solan
 
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0