Dåligt

De har varit dåligt med uppdatering här, sorry. Men har haft fullt upp, har jobbat och hjälpt Stephanie och Ante att flytta till deras egen lägenhet. De känns lite i ett mormors hjärta att hon blivet så stor att hon flyttat hemifrån, men sånt är ju ofrånkomligt, de vet vi ju alla som har barn. Tycker inte de är länge sen jag var där på BB när Ina skulle föda, jag var ju med hela tiden. Och jag må säga att hon hade inte så värst bråttom att komma ut, de tog många timmar, närmare ca trettiotvå. Men nu har dem alltså flyttat, och de blir nog bra för dem. Tänk att få styra o ställa i sin första egna lägenhet, de är nåt speciellt med det. De ger många vuxenpoäng som dem säger.
Så de är bara att önska dem lycka till, och jag vet att dem klarar de här. / vi hörs Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0