Dåligt.

De har varit lite dålig uppdaterin ser jag,, men de kan bero på att jag har jobbat om jag nu ska skylla på nåt annat än min slöhet. Gick av mitt pass i fredag kl sjutton och då vet jag inte vad som hände, men min mage fick ett tokryck, förmodligen hade jag ätit nåt olämpligt, för igår mådde jag bra igen. Igår var vi i Björkvik och tittade på gamla traktorer o andra jordbruksmaskiner. Blev imponerad av dessa gamla maskiner som fortfarnde gick att arbeta med. Min son Roger var väl i sjunde himlen såg de ut som.När han fick sitta där och plöja en åker som såg ut att vara lika stor som halva Nyköping. Tänk att sitta där och plöja fåra upp o fåra ner ensam. Nu gick de ganska fort eftersom de var många som plöjde. Ett beundransvärt arbete må jag säga. Men vilket underbart väder de har varit, hoppas de får hålla i sej ett tag till. Men snart börjar väl dem där förbannade höststormarna, med regn och rusk. men då är de läge att tända ljus och borra ner sej i soffan och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp en inköpsrunda på ikea tror jag skulle passa mig!

2009-09-21 @ 01:49:48
URL: http://tantmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0