Helg

Den här helgen har jag ägnat åt städning, vardagsrummet och sovrummet har fått sej en omgång. Så de har inte blivet av att blogga. Nu känns de skönt, även om axlar och andra extremiteter känns mindre skönt. men de får bli spikmatta innan jag somnar. När allt var färdigt tappade jag upp ett bad med lite väldoftande kulor, och där låg och bara njöt. Ute blåser de och de regnar visst lite också, känns nästan som om de skulle komma snö. De är väl lite för tidigt för de ändå.,Men här inne är de varmt o gott, har tänt massor av ljus, som jag skrivet tidigare så är jag storkonsument av värmeljus. Blir så varmt o mysigt tycker jag, så har jag tagit mej en wiskey till kaffet. Kan livet bli så mycket bättre? Ha de gott / Solan
                                    
                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMMmmm, inte dumt alls det där. Jag kröp också ner igår med skum och en massa lukta gott omkring. Också en hund som blev skiträdd för skummet i badvattnet!!

2009-10-05 @ 11:06:09
URL: http://tantmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0