Ojdå

Nu var de länge sen de kom ett inlägg. Har väl inte hänt så mycket i mitt liv att skriva om. Ibland på kvällen innan jag somnar kan jag tänka ut nåt bra, som jag kan göra ett inlägg om. Men sen har jag glömt bort va de var jag tänkte på. Kan de ha med åldern att göra ? Men jag ska försöka bättra mej. Fy va trist vädret har varit den här helgen, man vet ju inte om de är dag eller natt när man vaknar. Igår tillbringade jag den mesta tiden i soffan framför TV n tror jag tittade på alla repriser som gick att se, de enda gångerna jag var utanför dörren var när jag rastade Melker, tack o lov att man har en ursäkt för att komma ut. Ha de så bra ni kan i skitvädret / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0