Min familj

Tänkte presentera min familj för er.Jag har två vuxna barn.En son Roger och en dotter Katarina,dem är vuxna nu och har egna barn,Roger har två pojkar Sebastian 14 o Oliver 9år .Katarina har också två barn en dotter Stephanie snart 20 o Victor 12 år. Stephanie  tar studenten nu i vår , hon har gått frisörutbildning. Jag har blivet lite bortskämd  med att få håret fixat billigt o snabbt. Men nu när hon börjar jobba får jag väl gå till salongen  och beställa tid som andra kunder. Victor är en fotbollsfantast Barcelona är de som gäller, Han följer alla deras matcher, och han har även fått mej lite intresserad. Hans stora idol är Mezzi, jag varierar lite med andra spelare och de är inte alltid populärt, om jag t.e.x råkar kritisera Mezzi. Då ligger jag pyrt till. Sebastianär lite av en sökare just nu,har väl lite svårt att hitta sitt rätta jag, men de hör ju till i den åldern. Jobbigt för honom, men han är en jättegullig kille.Tack o lov växer han ifrån de, får vi hoppas.Han har alltid haft en livlig fantasi, hoppas han använder den till nåt kreativt, då kommer han att gå långt.Till sist har vi Oliver hans vakna tid kretsar kring mat. Hans hälsning när han kommer hit brukar låta så här "hej farmor va ska vi äta ".Han älskar verkligen att äta, tock o lov så har han bra förbränning än så länge. Förra veclkan när han kom så undrade han om vi kunde äta pasta o ostsås, jag sa de kan vi väl, men de skulle vara gorgonzola ost ,och de hade jag inte hemm så då gick de bramed hemmagjorda köttbullar

Kommentarer
Postat av: Steffi

Den dagen det vänder för Olivers förbränning, den sorgen. haha då kommer jag ju skratta alltså!

2009-05-11 @ 19:04:27
URL: http://dendarsteffi.blogg.se/
Postat av: Tant Malla

Haha en sån gourmet min son!! Vänta bara jag förväntar mig mycket av honom han är en kille med attityd, minsta sagt.

2009-05-11 @ 19:21:57
Postat av: Steffi

messi stavas med s

2009-05-13 @ 22:54:37
URL: http://dendarsteffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0