Lördag

Snart är de dags att gå till jobbet.Imorse vaknade jag med en jävla yrsel, höll på att slå i backen när jag var ute med hundarna.Tyckte jag gick som a-lagarna med spretiga ben som inte lyder mina signaler. Men tänkte jag, de här måste jag åtgärda så jag tog 20 min. på min spikmatta. De hjälpte lite grann,och sen gjorde jag nässkjöljning,de är skönt, nåt att rekommendera faktiskt, speciellt nu i pollen tider. Efter de tog jag bort håret på benen, de var nödvändigt,var lite gorillavarning där, och avslutade de hela med en skön dusch och insmörjning så nu känner jag mej fräch som en nyponros. Tänk va bra vi har de i alla fall,bara att ställa sej under en dusch o reglera fram rätt temperatur på vattnet,de är inte alla förunnat.Hör ni go vänner ha de gott så hörs vi /Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0