Kanonväder

Vilket underbart väder jag vaknde till idag, skulle väl egentligen suttit i solen och passat på att få lite färg, men ännu har jag inte fått ändan ur vagnen. De får bli imorgon för de skulle visst vara fint då också. Lite grus i maskineriet blev ändå,när jag fick min lönespec. 800 kr till facket och A-kassan,som jag för övrigt inte utnyttjat en enda jävla dag i mitt arbetsliv. Nu har jag bestämt mej jag ska gå ur facket o A-kassan, är ju snart pensionär. Så har jag klarat mej så här länge så får man väl hoppas jag klarar mej ett par år till. Dom där pengarna kan jag sätta på ett sparkonto där gör dom mer nytta än att göra vardagen behagfull till pamparna i toppen. Tycker nog att dom har förmåner så de räcker i alla fall. Skulle jag bli arbetslös så får jag väl prostituera mej hahaha,,de blir kanske lite tungt att bära hem småmynten,för de är väl de man får. Vi ses / Solan

Kommentarer
Postat av: Joakim

varit sjukt bra väder :) gosh!

2009-05-25 @ 16:16:39
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Vanessa

så härligt!

allt bra med dig?

kram

2009-05-25 @ 16:22:40
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan rekommendera en bra gata jag har hört talas om. Eller gör som norrmännen, trä en mask på kroken och hoppas på torsk!!!

2009-05-26 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0