Dan före dan

Idag går jag på mitt sista jobbardygn före semestern. De känns skönt, visserligen trivs jag på mitt jobb de är inte de.
Men de ska bli skönt att bara få slappa och spendera dagarna som jag vill. De enda som är inplanerat är Stephanies student, sen är de fritt fram. Ska försöka få ändan ur vagnen o ta en båttripp, antingen Åland eller Tallin. Så nu ska jag hoppa in i duschen o frächa till mej. Får ta cykeln eftersom bilen har sagt upp sej,, men den har kanske också bara tagit några semesterdagar, de får jag snart reda på. Nu blir de alldeles mörkt, kommer väl en regnskur igen har hållt på så nu hela dagen. Ha de gott så ses vi snart igen / Solan

Kommentarer
Postat av: Sathack

Du får ta Silja Galxy den 26:e juni.. Vi är ett gäng som åker då iaf :)

2009-05-28 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0