Bad day

Idag har de inte varit min turdag. Skulle köra Stephanie till Södertälje,hon skulle göra två prov.
Vi kom till strax innan avfarten till Tystberga, då lägger bilen av. Tack o lov så kunde vi putta den till kontrollplatsen där polisen brukar stå. Då var de bara att ringa min son så han kom så vi fick ta hans bil vidare, först körde vi honom tillbaka till jobbet. Allt gick bra till slut även Steffis prov. Bara en liten incident till hände,,,hade glömt locket till tanken när jag tankade,så de fick jag köpa ett nytt. Så nu har "vraket" blivet bogserad till verkstan,,antar att de är bilkyrkogården nästa.
Men vi hade i alla fall tur med vädret.

                             Vi ses/Solan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur med vädret, bärgade ni bort solen också lr???

2009-05-26 @ 20:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0