Solsting eller

Vet inte va som hänt med mej,,brukar aldrig känna mej sjuk utan har varit förskonad från de mesta.
Men nu känner jag mej som en utskiten äppelmos. Började veckan innan midsommar med huvudvärk och
allmänt krasslig. Men den här veckan har jag känt mej pigg, så i torsdags var min semester slut. De kändes
bra att börja komma igång igen. Då åker jag på nåt skit, började igår med illamående o de skar som knivar i magen.
Så jag tror att jag fått upp de jag aldrig ätit, hoppas bara de är en släng av magsjuka. Då går de ju över snart, nu har jag
fått behålla både mat o dryck sen på förmiddagen så de är förhoppningsvis på bättringvägen, men man blir ju så jävla slut. Men nu ska jag inte gnälla mer för de finns dom som har de värre. Vi ses / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0