Sol

Ja nu verkar de som om sommaren har kommit,,jag börjar ju jobba på torsdag så de var väl väntat.
Men de gör ingenting för jag har ett sånt fritt o bra jobb så jag kan vara ute i solen om dagarna, de ska bli skönt att komma in i de rätta gängerna igen. Jag börjar med en mjukstart, jobb torsdag till fredag sen ledig två dagar, så jag klagar inte. En liten badtur med ungarna blev de i kväll igen,,men jag tror vattnet var kallare där vi var ikväll för de tog visst emot att hoppa i. För att jag ska hoppa i plurret krävs de medelhavsvärme, o de har vi inte här än på långa vägar.
Förresten har ni tänkt på en sak,,Varför kallas Jamie Oliver för "nakna kocken" jag har aldrig sett tt tv-program ned honom där han är naken. Go Natt kära vänner vi ses kanske imorrn / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0