Gävle

Igår så blev de en utflykt till Gävle, min födelsestad. Följde med Malin, (Sebastian o Olivers ) mamma, dom skulle dit på hundutställning, så jag och Victor fick följa med. De var jätteroligt, för när de var klart med hunden så åkte vi till Hagaström där en del av mina kusiner och min moster bor. Vi ringde inte vi bara dök upp, gissa om dem blev överraskade. Min kusin Tommy tyckte vi skulle åka till mitt barndomshem, som heter Svallet, ligger nån mil utanför Gävle. Han åkte med oss, för jag hade nog inte hittat dit, det är  ju utbyggt där som på andra ställen. Men när vi kom dit så var de sej ganska likt, boningshuset var lite tillbyggt men ladugården som nu är stall var sej likt och även omgivningen..Man fick en liten flashback, av sin barndom. Allt var ju inte bara en idyll när jag var liten, men varför ska man minnas de dåliga när de finns så många fina minnen. T.e.x så mindes min kusiner Tommy o Gittan vår elaka kalkontupp, som jagade och anföll de mesta som kom i hans väg. Den enda han var snäll mot var mamma, för de var ju hon som gav honom mat,,,men till slut blev han mat till oss själv hehe. Lägger in en bild från Svallet ,men jag inser att jag måste köpa mej en ny kamera för de blir inga bra bilder eller så är de fotografen de är fel på. Jag håller en tunna skit på att de är kameran.

  Ha de gott / Solan

Kommentarer
Postat av: Carro

e de där farsan o ni växte upp allstå :) Kul o se.

2009-06-07 @ 14:14:56
URL: http://bipolaracaroline.blogg.se/
Postat av: Solan

Ja de stämmer,,men han var bara mellan ett o två år när vi flyttade

2009-06-07 @ 14:39:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0