En vanlig tisdagkväll i Brandkärr

Fy fan hoppas man inte behöver ha snabb polishjälp här, för då ligger man illa till.
I kväll har de varit livat som de kan vara här, en full kanske påtänd psyksjuk hemlös har haft ett högljutt samtal från balkongen på femte våningen med träden i skogen plus folk som han retat sej på. Även ambulansen som åkte förbi fick sej ett fuck you finger, sen skrek han ambulansjävel, så de var inte mycke han tyckte om ikväll Han var hos sin son, men han lessnade väl så han kastade ut honom plus hans väska o öl o kläder. Då tar han en ölburk o slänger iväg,, jag bara väntade p att den skulle träffa min sons fönster, och dom jobbar natt båda två. Men tack o lov missade han. Jag ringde polisen som kom efter 40 minuter, och då hade hans son hämtat in honom. Eftersom han muckade med några andra killar. Jag påtalade för polisen att han är opålitlig när han är full, men de hjälpte inte. Dom åkte bara förbi o kollade, men då var de ju för sent. Under tiden så hade e annan fyllkärrig väl sett att de låg en väska utanför,( hon trodde väl hon skulle få sej några gratis bärs) men de gick inte för då blev jag förbannad o sa till henne att ge fan i den, varpå en disskusion kom upp från hennes sida, Men Solan så här kan vi inte ha de längre, nej svarade jag, jag är så jävla trött på alla fyllskallar här. Men hon tog inte åt sej, för hon fattade nog inte va jag pratade om. Vad är då kontentan av detta,,,jo se för fan till att aldrig bli överfallen eller känna rädsla, för de var vad jag gjorde ikväll för de är inte första gången den här mannen skrämmer skiten ur folk här. För du kan inte räkna med att få hjälp av polisen i tid. 
 
   Vi ses / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0