Bilköp

Ännu en jävla pissväderdag, kan lika gärna skippa semestern och börja jobba. De känns ju helt meningslöst de här.
Nog gnällt om detta, nu tar vi nåt annat och gnäller om. Har varit och köpt bil idag, o de är klart att jag blivet lurad de blir man ju alltid, ioch för sej så är de väl kanske inte så stora fel, inte motormässigt kanske, men däcken var kassa, och glapp i helljuset, fyyyy faaaan. Går väl att åtgärda hoppas jag, och ändå var vi två bitska kvinnor, men de hjälpte inte. Så där går de när man tycker att man ska klara sej själv, men man är ju heller inte gjord av pengar, vore man de så var de väl inga problem. Nu får vi hoppas på lite sol o värme så kanske mitt humör blir lite bättre, för just nu är de åt helvete.
    
         Ha de så gott ni glada människor o ni som är känner som jag kan gå o gräva ner er./ Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0