Tragedi

Min bästa väninna dog i cancer  2001. Idag fick jag reda på att hennes son dog natten till tisdagen.
Han var bara 35 år och skulle bli pappa i oktober. Varför drabbas en del familjer av de ena efter den andra tragedin.
Jag vet inte hur pappan till sonen ska klara de här. De känns som en familjemedlem har lämnat mej, för han var ju alltid hos oss när han var liten. Ett tag hade jag honom som dagbarn, en liten lintott med lockigt hår. han tyckte mycket om att vara i vår kakelugn vi hade då, så ibland hittade jag honom precis kolsvart om både händer o ansikte. Idag finns mina tankar hos hans pappa o bror. Inte för jag vet hur man tar sej genom nåt sånt här tragiskt, alla säger ,även jag att livet går vidare..Och visst gör de väl de, men de gäller att  kunna hitta den vägen, och den blir nog svår att hitta i detta fall..Hasse du ska veta att jag finns här för dej. Och Magnus vila i frid, trots att de är alldeles för tidigt
  Ha de bra / Solan

Kommentarer
Postat av: Steffi

MKT tragiskt!

Vila i frid!

2009-07-20 @ 14:30:33
URL: http://dendarsteffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0