Svininfluensan

Undrar om jag fått en släng av svininfluensan? Jag har hostat och haft ont i kroppen och lite överallt nu i några år.
Men jag har ju inte varit i kontakt med några större svin, har haft ganska hyggligt folk omkring mej. Mem man vet ju inte , de kan ju vara luftburet. Skämt åsido, de kommer ju skrämskott om en de ena o en de andra med jämna mellanrum.
Är de inte galna kosjukan, eller glasskärvor i kycklingen så är de nåt annat. Och man ska ju inte äta diverse grönsaker eller frukter, och vattnet kan ju vara förorenat. Va ska vi då leva av, KÄRLEK!! men de kan ju också vara farligt, man kan få klamydia. för att inte tala om AIDS, eller flatlöss. Kommer ni ihåg hysterin om AIDS? de var ju livsfarligt att komma i närheten av smittade, sjukvårdspersonal såg ut som rymdfarare. Kontentan av de hela är att vi är väldigt lättpåverkade o lättskrämda, jag menar inte att vi ska nonchalera all information om allt, men vi ska heller inte låta oss skrämmas, för då kan vi inte leva ett normalt o socialt liv. Tänk på de kära vänner snyt er o ha de bra / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0