Städdag

 Idag har jag tagit mej i kragen o städat, de behövdes. Får passa på att göra såna tråkiga sysslor när de är dåligt väder.
 Igår var vi borta hela dagen, åkte upp till Heron city så Victor fick göra av med lite pengar, på div. spel o lek prylar.
Efter de var de dags för Steffi att införskaffa lite nytt,sen var de dags för IKEA. De var inte bara vi som åkte dit om jag säger så, de var massor med folk. De var ju dåligt väder så då passar alla på att åka dit. Till o med Evfa Attling o Eva Dahlgren var där och handlade o åt mat. Dom är ett vackert par, fast dom var osminkade såg dom väldigt bra ut. Eva Dahlgren är väldigt lång och ståtlig. Jag kände mej nästan generad när jag såg dom i matkön bakom oss. Vet inte varför jag kände så men de är ju inte var dag man träffar på kändisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0