Ormfobi

I morse när jag kom till jobbet, jag gick från parkeringen och skulle precis kliva ut på vägen,,,,
då ligger de en ORM där. Först trodde jag de var en stor mask, nyvaken som jag var, men de blev jag snart varse om att de inte var, utan de var en orm, visserligen en ganska liten men ändå tillräcklig för att jag skulle ta en omväg runt hela parkeringen. Har ingen aning om de var en snokunge eller huggormsunge, för jag gav mej inte tid att titta. De enda jag vet är att den levde för den ringlade iväg. Tänk att ett sånt djur kan få mej helt skakig, mina vänner tycker att jag är lite larvig men de skiter jag i. Möter hellre en stor älg än en orm. Ha de gott / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0