Måndag

Då var de en ny vecka igen då, de går fort, nu har halva juli snart passerat också.
här har de inte hänt så mycket förutom att vi var på den lokala pizzerian i lördags, de var karaokekväll,
och man sjunger ju hellre än bra. Men va gör de, huvudsaken är ju att man har roligt.
Mindre roligt var de att vakna igår morse, jag vet inte om mitt huvud hade krympt under natten, för de bankade så jag trodde de var nån som ville ut. Inte nog med det, skulle vara hundvakt också, så kl tio kommer en terrier till o far upp i sängen som en kanonkula och trodde att jag var lika lekfull som han. Jag trodde i min enfald att om jag låtsades att sova så kanske han ger upp. Men nej han gjorde allt för att få fart på både mej o Melker, så de var bara att kliva upp o gå ut med dem så lite energi försvann. men de lagret fylldes snabbt på igen. Nu ska jag försöka göra lite nytta här. Vi ses / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0