Ledig

Har varit lite bloggtorka här tycker jag, men de har inte hänt så mycke att skriva om.
Skönt är de i alla fall att solen o värmen kommit tillbaka, hur länge de nu varar. Nu har mitt äldsta barnbarn Stephanie,
och hennes kille Andreas fått lägenhet, Roligt för dem, men de kommer att kännas lite konstigt att hon inte bor kvar hemma. Men å andra sidan så kommer dem att bo granne med mitt jobb så vi stöter säkert på varandra.
Som min dotter säger till dem, mormor kommer säkert att komma med mat åt er, och de kommer jag säkert att göra eftersom jag har vägarna förbi. Vet ju själv hur mycket man måste införskaffa när man flyttar, inte bara möbler o husgeråd. Det som kostar är ju att skaffa in basvaror till skafferi , maten är ju inte direkt gratis. Nu har dom möbler så dom klarar sej ett tag, soffa köpte dem förra veckan och säng tv o.s.v har dem. Man får inhandla lite åt gången. Idag är jag ledig, så jag borde väl ta hand om mitt hem,men lusten har inte infunnet sej än, får se om den kommer. De är knappast troligt , känner inte alls för att dra fram dammsugaren, så då skiter jag i de, för som jag sagt tidigare, ingen tar de jobbet från mej, tyvärr. Ha de gott / Solan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju göra som jag och sätta på den på fredagkväll!!

2009-07-16 @ 23:40:36
URL: http://tantmalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0