Fredag

Igår gjorde jag nåt som jag inte gjort på bra många år här i Sverige,,,,jag badade i sjön / havet.
De var riktigt skönt, fatta att de var varmt när till o med jag hoppade i. Jag plaskade som ett barn,
gud va härligt de var. Sen toksolade vi alla som var där så vi såg ut som ett gäng nykokta kräftor.
Men va gör de, bara man får lite färg på sej, om de sen är grisrosa eller knallrött, bara de är färg.
Nu ska jag jobba i helgen så då får huden vila, sen är de bara påt igen om vädret håller i sej,
 vilket man får hoppas att de gör nu , när de flesta ska ha semester. alla behöver ju inte få samma
skitväder som jag hade. Hör ni ha de gott så ses vi / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0