Bloggar

Jag brukar läsa andras bloggar, t.e.x på Finest, Carolina Gynning, Linda Rosing,m.f.l.
Vad jag förvånas o nästan skräms över är en del kommentarer från endel människor de är fan imej
skrämmande. Hur kan de komma sej att dem anser sej ha rätt att kränka andra människor, och även
deras barn t.e.x i Linda Rosings fall. Där har de haglat in kommentarer angående hennes barn.Dem har blivet
kallade både de ena o de andra, och deras utseende har det varit rent kränkande uttalanden om.
Jag undrar hur såna människor tänker, skulle vara intressant att titta in i deras hjärna.
Att de är avundsjuka är ju helt klart men de måste vara nåt mer eftersom dem tar sej tid att läsa bloggarna
o kommentera. Har vissa människor så lite att göra? Visst kan man väl tycka de ena o de andra om kändisar men ingen ger mej rätten att kränka en annan människa. Läste i aftonbladet igår om två personer som blivet spårade på C.C s sida
 dem kulle tydligen göra en polisanmälan, men va kan den leda till. Är de bara dem som ska få spy galla, tydligen hade dem retat upp sej på C.C och anser att hon sänder fel signaler till unga tjejer. Men jag tror inte unga tjejer, med vissa undantag är så lättlurade idag. Och vad är de för fel på att vilja vara vacker, de är väl  trevligare att titta på en vacker o välvårdad kvinna eller man än att se på skitiga o ovårdade människor. Men dem som repotaget handlade om igår i AB var tydligen några som väl lever på att  provosera, de kanske vore bättre att dem sökte sej ett jobb, så kanske livet får en mening för dem också. Nu ska jag tänka ut va jag ska spy galla över i nästa inlägg. Hörni ha de gott / Solan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0